هنرسیتی:برگزارکننده جشن تولد

تبلیغ رسانه / / / هنرسیتی:برگزارکننده جشن تولد

هنرسیتی:برگزارکننده جشن تولد

برگزاری یک جشن تولد رویایی

معرفی برنامه های هنرسیتی:

موسسه هنرسیتی برگزار کننده تخصصی جشن تولد،سیسمونی،دندونی یک جشن رویایی را برایتان تدارک خواهد دید

ما به شما کمک خواهیم کرد تا جشن مورد نظرتان را با توجه به نکاتی که در ادامه توضیح خواهیم داد در منزل خود یا درسالن هنرسیتی برنامه ریزی و اجراء کنید

شما می توانید با کودکتان مشورت کرده ونظر وی را در مورد علاقمندی به هرکدام از شخصیت های کارتونی که در سایت ما درج شده است را جویا شوید،ما به طور کلی برای جشن تولد تم ها را که در واقع حال و هوای تولد را معرفی میکنند به دوگروه پسرانه و دخترانه تقسیم کرده ایم.

پس از انتخاب تم می بابستی چند عکس با کیفیت خوب از چهره کودکتان را برای ما ارسال کنید تا تم مورد نظر سفارشی سازی گردد،تیم طراحی هنرسیتی اینکار را با هنرمندی و تجربه کافی انجام خواهد داد و سپس بصورت متریال های چاپی آماده سازی و تزیین خواهد شد.

سپس نوبت به انتخاب غذای مربوط به جشن با توجه به تعداد میهمانان و ذائقه آنان می رسد،شما با مراجعه به سایت هنرسیتی و یا ارسال کلمه غذا به شماره 10002122252461 می توانید منوی غذاهای ما را دریافت کنید یا با کارشناسان ما مشورت کنید این غذا ها شامل غذاهای گرم و سرد و فینگرفودها می باشد.

بعد از انتخاب تم و غذا می بایستی با توجه به تعداد میهمانان و علاقمندی کودکتان تم مورد نظر کیک و بیسکویت را که میتواند همان تم اصلی یا هر تم دیگری باشد را انتخاب کنید یا عکس مورد علاقه خود را برای ما ایمیل کنید تا کیک و بیسکویت نیز بصورت سفارشی آماده شود.

در مرحله بعدی می توانید از خدمات دیگر ما شامل:

- چایخانه سنتی با سرو چای و مخلفات ،آش دوغ و آش رشته و کباب لقمه

- بادکنک آرایی شامل کار حرفه یی با بادکنک های رنگ تم

- میوه آرایی شامل بار میوه ،کوکتل میوه و سالاد میوه که سرو دو آیتم آخر برای راحتی کودکان در نظر گرفته شده است.

- گروه موسیقی با مجری خانم و آقا و عروسک گردانی و تن پوش عروسکی

- فیلم برداری و عکس برداری جهت ثبت خاطرات به یادماندنی شما

- گریم صورت کودکان با طرح های فانتزی

موسسه هنرسیتی هرآنچه که برای آسودگی شما در جشن تولد کودکتان نیاز است را پیش بینی کرده است ،منجمله اعزام میهماندار مسلط و با تجربه و نظافتچی های مجرب قبل و بعد از میهمانی تا ما از طرف شما میزبان میهمانان شما باشیم.

چگونه هزینه جشن تولد خود را پیش بینی کنیم:

شما می توانید پس از انتخاب آیتم های بالا و مشاوره با کارشناسان هنر سیتی یک ایمیل برای ما ارسال کنید تا پیش فاکتور خود را دریافت کنید.

چگونه روز جشن تولد خود را رزرو کنیم:

با توجه به کثرت سفارشات این موسسه و لزوم هماهنگی و آماده سازی هر جشن لازم است حداقل 15 روز قبل از مراسم سفارش شما قطعی گردد.

اطلاعات آگهی

لطفا هنگام تماس بگویید که آگهی را در تبلیغ رسانه دیده اید:)

  • شرکت خدماتی طوبی
  • تهران /تهران - مرکز
  • 02122252461
  • ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
  • بازدید از این آگهی 1557 بار

5 آگهی‌ اخیر:شرکت خدماتی طوبی