پرتال جامع اطلاعات مسکن گیلان

تبلیغ رسانه / / / پرتال جامع اطلاعات مسکن گیلان

پرتال جامع اطلاعات مسکن گیلان

سامانه مسکن گیلان در سال 1391 به سبب نیاز و خلائی ایجاد گردید زیرا مرجع کاملی که بتواند کلیه نیازهای شهروندان در زمینه خرید ، فروش ، اجاره املاک و ساخت وساز را برطرف نماید وجود نداشت .
سایت << مسکن گیلان >> جامع ترین پرتال املاک در زمینه خرید ، فروش و اجاره زمین ، مزرعه ، باغ ، خانه ، ویلا و آپارتمان در استان گیلان و مازندران می باشد. همچنین ، اطلاعات و آگهی های مشاغل مشاورین املاک ، شرکتهای خدمات ساختمانی، ماشین آلات ساختمانی و مصالح و لوازم ساختمان در این سایت موجود و دردسترس می باشد .علاوه براین ، قوانین و مقررات نقل وانتقال زمین و املاک در اختیار هموطنان قرار دارد و نکات ضروری یادآوری گردیده است.
بجز صفحه نخست ثبت آگهی املاک در این سامانه رایگان است . علاوه بر متن نوشتاری امکان درج عکس از املاک مورد نظر وجود دارد . تنها بایک تماس تلفنی یا فکس آگهی املاک شما ثبت و درتمام ایران قابل رویت خواهد بود.
یادآوری می شود سامانه املاک ومسکن گیلان اختصاص ترین و جامع ترین سایت املاک و خدمات ساخت وساز در استان گیلان و مازندران می باشد . ثبت املاک و خدمات ساختمانی دراین پرتال یعنی دیده شدن در همه جا و فروش بیشترسامانه << مسکن گیلان >> 50 درصد از درآمد خودرا به << صندوق تعاون توانبخشی طراوت >> اختصاص داده است تا در زمینه اشتغال بیماران اعصاب وروان تحت پوشش بهزیستی به کار گرفته شود.

آدرس سایت : maskangilan.ir آدرس ایمیل :info@maskangilan.ir
آدرس : لاهیجان – تلفن تماس : 09115587927 و 09115587928 فکس:3232935-0141

اطلاعات آگهی

لطفا هنگام تماس بگویید که آگهی را در تبلیغ رسانه دیده اید:)

  • مجتبی قاسم زاده
  • گیلان /-
  • 09115587927
  • ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
  • بازدید از این آگهی 921 بار

5 آگهی‌ اخیر:مجتبی قاسم زاده